Sofie Thörnqvist

saknar värmen

Om det är någonstans jag verkligen vill åka till igen så är det till Cypern. Jag tänker göra allt för att få med mig några vänner efter studenten, i sommar eller i höst spelar ingen större roll egentligen. När jag och Alexandra var där så var den inte äns högsäsong, men de var bra drag ändå. Det var hur bra som helst.

En kväll när vi skulle på "efterfest" på Aqua club som startade klockan 3, alexandra var överdrivet full men hon skulle självklart med ändå. Vi hann nog inte vara där i mer än en kvart då jag ser några cyprioter leda alex ut från lokalen. Jag ser det när dom precis ska gå ut genom dörren och springer efter. Jag ifrågasätter va de håller på med och de svarar:


- we just want to give her a bath

- we just want to wash her hair


De gav sig inte i första taget så de tog lite tid att dra henne ur deras armar eftersom hon i stort sett inte fattade någonting så hon var inte någe vidare hjälpsam. Hade väldigt kul åt detta dagen efter och även fortfarande! =)








2011-01-17 @ 18:31:02 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0