Sofie Thörnqvist

Året 2010

Gjorde du något förra året som du aldrig har gjort förut?
Ja absolut :)

Höll du några av dina nyårslöften?
Jag hade inga nyårslöften va ja minns

Fick någon du känner barn?
Jag fick tvilling kusiner! =)

Dog någon som stod dig nära?
Nej ingen människa, men två betydelsefulla djur

Vilka länder besökte du?
Norge och Cypern

Är det något du saknade 2010 som du vill ha 2011?
De är det väl alltid men kommer inte på nått för tillfället.

Vilket datum kommer du alltid att minnas?
Hela Maj var en plågsam månad.

Vad är det bästa som hänt dig under året som gått?
Jag har kommit närmre mina vänner. Tagit körkort, börjat jobba och tagit upp ridningen igen! =)

Vilket var ditt största misstag?
Inget större misstag va ja kan minnas

Vilket var ditt bästa inköp?
Det måste helt klart vara min bil! hur skulle jag klara mig utan den..

Vad spenderade du mest pengar på?
Bilen förmodligen..

Vad gjorde dig riktigt glad?
Att ta körkort var ju ren lycka!

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Nej jag har haft problems med mitt knä bara, inget speciellt

Vilka låtar eller artister kommer få dig att tänka på 2010?
det finns ju en hel del

Mådde du bättre eller sämre under 2010 än vad du gjort tidigare år?
Sämre i början av året och bättre i slutet

Finns det något du önskar att du lagt mer tid på?
skolan, fanns ingen tid som räckte till riktigt

Finns det något du önskar att du lagt mindre tid på?
åh, helt klart mycket tankar, funderingar och frågor utan svar

Hur var din julafton?
Den var bra, jätte bra :)

Vilket program har varit det bästa på tv?
Svenska hollywoodfruar, halv 8 hos mig..haha

Hatar du någon som du inte hatade förut?
Nej jag hatar ingen, ogillar bara ;)

Vilken var den bästa boken du läst under året?
Har inte läst någon bok, heh

Vilken var din största musikaliska upptäckt?
Ingen aning

Önskade du dig något som du fick?
Nej jag vet inte, inte ännu.

Önskade du dig något som du inte fick?
Jag önskade..

Vad gjorde du på din födelsedag?
Jag var galet bakis, blev firad av släkten i Uppsala

Hur skulle du beskriva din klädstil?
Oj, har inte alls brytt mig om mina kläder direkt. skit tråkig helt enkelt

Vad fick dig att må bra?
Mina vänner! de har varit underbara.

Vem saknade du?
Simone får svara på den frågan: "Min lilla ponny"

Vilken var din bästa månad?
Hela sommaren var underbar..

Finns det något som du skulle kunna ha gjort bättre?
Jo självklart, men jag är som jag är och det är väl bara som det är, hehe

Hur kommer nästa år att skilja sig från det här?
Jag tar studenten, kommer jobba ett år innan jag drar igång med sjuksköterskeutbildningen. Flytta hemifrån, åka utomlands, det kommer hända mycket! =)

 

2011-01-23 @ 11:33:59 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0