Sofie Thörnqvist

Tuff söndag

Jobbig dag idag, men som ändå avslutades med ett härligt bodypump pass. Imorgon ska jag och systeryster in till Uppsala för att kika på ny vinterjacka. Usch hur de låter, för några dagar sedan fick jag njuta av 30 graders värme. Eftersom jag varit så tråkig här så lovar jag allafall att slänga upp lite bilder från Cypern imorgon. Är så trött så jag håller på och svimma för tillfället, så det blir sängen för mig nu. Har aldrig varit så sliten som från en vecka i Ayia napa, har inte äns hunnit vila upp mig ännu..ont i varenda muskel har jag dessutom, hela kroppen känns mörbultad, fint!

Godnattens :)





Varför har jag jämt varit så snäll mot dig?!

2010-09-19 @ 22:33:36 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0