Sofie Thörnqvist

Skoldag

Två lektioner i skolan idag, jag missade dock ena för jag var för trött helt enkelt.
Raggade med mig Jossan och Alexandra efter provet. Vi åkte iväg till hedesunda. Vi skulle till skroten, låter fint va? Var fina killar där iaf. Vi fick med oss ett baklyse hem :) mycket bra. Jag har ju lyckats med att backat in i ett staket och kraschat mitt. Bra jobbat! kom undan billigt iaf, man lär försöka se någonting positivt med det hela...

Nu ska jag åka till Tierp igen, ska hälas på Ida innan det blir ett Bodypump pass,
ska bli skönt! :)




2010-09-27 @ 16:37:29 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: nathalie

justja, tror vi glömde säga till dig att försöka att inte ha armbandet i kontakt med vatten. Det ska inte bli förstört enligt stället vi köper in ifrån, men det är ju som sagt ingen garanti :)

2010-09-29 @ 21:13:24
URL: http://nathalieolsson.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0