Sofie Thörnqvist

Stress

Jag är inte världens bästa på att uppdatera och det beror på att jag helt enkelt inte hinner. Och när jag väl hinner vet jag inte riktigt vad jag ska skriva. Helgen gick iallafall lika fort som vanligt, även fast jag jobbade. Riktigt tråkigt jobbigt med 10,5 timmar i lördags men de blir ju lite pengar ändå. Igår vart det ett body pump pass med Josefinek och idag har jag och Alexandra hållt på och pysslat med vårat företag :) de börjar ta sig, så nu ska vi dra igång med försäljningen!

Slänger upp någon "fin" mobil bild från idag, är det någon som är intresserad av att köpa ett armband är det bara höra av er :)







2010-10-18 @ 19:14:51 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: nn

ett rosa tack ;) <3

2010-10-18 @ 19:32:37
URL: http://linnnsjoberg.blogg.se/
Postat av: mimmi

jag vill ju såklart ;D

2010-10-19 @ 19:56:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0