Sofie Thörnqvist

Igår och Idag

Igår fick jag träffa mina uppsala-brudar som jag inte träffar oftare än några gånger om året. Vi åt på kina, ett helt gäng..mycket gott var det. Och alltid lika kul att träffa dom! Efteråt skulle dom vidare på fest, jag åkte till tierp hem till Josefinek och där var några samlade framför Idol. Lung och trevlig dag varte och det behövdes med tanke på dagen innan, var tröttare än tröttast.

Inte fick jag sova ut idag heller utan då var det dags för kurs. Uppe med tuppen nästan ju, hämtade upp Alexandra och sen så drog vi vidare till Uppsala. Barnexpressen hette den och var till för ledare för barngrupper inom gymnastik föreningen. Alexandra och jag börjar på tisdag. Två grupper i åldrarna 4-10, vi får helt enkelt se hur det hela slutar :)
Kom inte hem för så länge sedan, ska fixa mig lite sen åker jag iväg och hittar på nå kult..

2010-10-02 @ 17:40:51 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0