Sofie Thörnqvist

En jobbig jävel

Just nu är jag så jävla förbannad, känns som hela min dag är förstörd med tanke på hur mitt humör är just nu. Jag har självklart lyckats få punktering på bilen för 3 gången. Ett nästan nytt vinerdäck har jag lyckats kört sönder. Varför ska jag jämt vara med om denna ständiga otur?
Jag har inte tid med det här just nu och verkligen inte idag det är det som gör mig så jäkla arg.

Ska försöka lugna ner mig innan det kommer hit lite brudar, vi ska äta tacos och ha det mysigt ikväll.
Hoppas ni har ett bättre start på lördagen än mig, ha en bra lördag nu! :)


happy face, vinterjackan är här för att stanna. Usch..

2010-10-23 @ 12:05:02 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0