Sofie Thörnqvist

En helt vanlig tisdag

Att ta tag i alla skoluppgifter som lagras på hög är tydligen inte min grej. Det går väldigt långsamt, ingen motivation alls.
Känner att jag har väldigt fullt upp just nu vad som gäller skola, jobb, uf företag, häst och träning...osv
Har nog aldrig kännt sån här press, men jag har nog inte heller mått såhär bra som jag gör just nu på ett bra tag! :) Livet är riktigt härligt just nu! tack vare mina fina vänner..

Har lagt ut lite fler bilder från Ayia napa på facebook nu med föresten!

http://www.facebook.com/album.php?aid=2093563&id=1305996495&l=4086600c62

Måste fixa lite nu för snart är det dags för mig och Alexandra att leda 2 grupper barngympa, hoppas på fler folk den här gången. Ha en fin Tisdagkväll! =)

2010-10-12 @ 15:51:32 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0