Sofie Thörnqvist

hey

Snodde en lista utav Jenny!

Du heter: Sofie Thörnqvist

Smeknamn: numera så måste det vara soffan? inget jag själv kommit på, höhö

Låt som när du är ledsen sörjer till: finns ju en hel del deppiga låtar..

Beroende av: olika i perioder, nu är det nog popcorn..heh

Vad tror folk om dig? ingen aning, jag tror många kan uppfatta mig som flammsig. jag är faktiskt snel..

Stämmer det? stämmer utmärkt, haha!

Vad får du oftast komplimanger för? hm,

Hur imponerar man på dig? humor och social!

Brukar du skratta för dig själv? jag brukar ofta skratta åt mig själv också

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Haha :) säger godnatt nu när du är vaken :) filmen börjar snart puss"

Har du haft sex idag: nej

Hur svarar du i mobilen: beror på om jag känner igen numret eller inte, aah hallå eller ah de är Sofie!

Vem ringde du senast: Ida Mohlen

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: oj, en hel del

Antal timmar sömn inatt: 9 timmar totalt kanske

Sov du ensam: nee ;p

Brukar du komma i tid: numera är jag oftast sen, oftast har jag fullt upp!

Hur känner du dig nu: mest trött bara

Vanligaste färg på dina kläder: helt klart svart

Vad tycker du om fötter: inget jag gillar då

Vad saknar du: Min lilla syster Simone saknar jag så mycket att det gör ont för tillfället, imorgon får jag äntligen träffa henne!

Hade du en bra kväll igår: jag jobbade så det var väl inte så jätte kul

Favorit dryck på morgonen: vatten, heh

När brukar du oftast gå och lägga dig: runt 12 på vardagarna kanske

Är du blyg?: Egentligen inte, ja kan vara blyg om du är blyg

Sysslar du med någon idrott: ridning är väl den ända "idrotten"

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: nej inte för tillfället

Har du spytt offentligt: nej inte vad jag kan minnas

Är du nöjd med ditt liv: för tillfället är jag bra jäkla nöjd :) lite mycket stress och skolan hinns inte med alla gånger dock. Men självklart finns det alltid saker som man skulle vilja ändra på ändå!

Är du bortskämd: nej det skulle jag väl inte säga...står på mina egna ben ja ;)

Vad gör du i morgon: Åker och hälsar på min familj i Uppsala

Vad är det värsta du vet? otrohet, falska människor, känslolösa människor. dö

Har du bra vänner och äkta vänskap?: ja verkligen ..

Vad är det finaste du fått?: jag har fått många fina saker :)

En speciell dag du minns: svårt :/

Vem ringer du när du är arg/ledsen: beror helt på varför jag är arg eller ledsen ju :P

När grät du senast: länge sedan nu :)

Vad skulle du göra om du vann en miljon: RESA! bye sweden

Vill du gifta dig: vet faktiskt inte ..

Vill du ha barn: en vacker dag så

Är du musikalisk?: haha nej nej nej.

Vad dricker du helst när du är törstig: vatten!

Bor dina föräldrar tillsammans: nej

Har du någon gång gråtit dej till sömns: ja

Biter du på naglarna: nej men jag har gjort när jag var mindre :(

2010-11-02 @ 21:45:19 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0