Sofie Thörnqvist

Tråkigt liv

Sitter här och nyser som en galning. De hade lassat in x antal hundra kilo hö i stallet idag. Eftersom jag är allergisk mot hö så vart det, inte nice...
Denna dag har väl gått lika snabbt som vilken annan dag som helst. Det ända jag försöker hinna med om dagarna är att plugga men ändå så blir ingenting gjort. Fattar inte riktigt hur man lyckas?
Ja, så med andra ord så har jag inget liv för tillfället. Eller ett väldigt tråkigt liv kan man också säga. Fick ett nytt mördar schema igår dessutom...orkar inte! :D

Negativare än vad jag är nu går nog inte att vara, ska försöka ta tag i lite plugg nu innan maten.
Sen ska jag trösta mig med lussebullar och halv 8 hos mig med bra sällskap.

2010-11-24 @ 17:52:31 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0