Sofie Thörnqvist

Stockholm

Har lyckats att bli förskyld nu igen innan jag äns blivit frisk på en natt sådär bara. Tvingade mig själv upp i morse ändå eftersom vi skulle på Saco mässa i stockholm, min frånvaro tydligen inte att leka med för tillfället så det fanns inga alternativ. Men jag klarade mig igenom dagen ganska bra ändå. Även om vi tjejer som gick ett gäng var mer intresserade av godis och pennor så fick man lite information iallafall.
Det är så mycket jag vill göra har jag kommit på. Jag vet inte alls hur det blir efter studenten, men jag vet ändå att jag måste vara ledig ett tag för så skoltrött som jag är för tillfället är inte att leka med.

Aja nu är magen hungrig. Skolans frysta renklämma räckte inte till lunch ändå!

2010-11-18 @ 17:19:35 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: nn

Haha hade ni också snö/is i era? Snacka om äkta renlömma, det va snö i våra! <3

2010-11-18 @ 18:57:45
URL: http://linnnsjoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0