Sofie Thörnqvist

Pluggdag

I skolan idag fick vi ta venprov på varandra, vilket verkligen var på tiden efter mycket tjat. Det kändes att det var länge sedan, jag hade nästan blivit som rädd för det. Eller inte nästan, jag hade blivit rädd för det. Men det beror nog mest på mitt misstag i första ring då jag lyckandes glömma stasen på Mimmi vilket gjorde att blodet nästan sprutade. Händelsen blir bara värre och värre ju mer jag spelar om det i mitt huvud, därav skräcken skulle jag tippa på ;p



Föresten så blev jag precis klar med mitt CV, hur skönt som helst! orkar inte mer plugg för dagen längre. Ska dona lite med tvätten istället!

2010-11-10 @ 20:16:11 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: sandra

eeu =P

2010-11-12 @ 12:01:03
URL: http://sajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0