Sofie Thörnqvist

hjemma

Eftersom jag varit sjuk sen i lördags så kände det som att jag behövde kurera mig med massa onyttigheter igår. Jag måste säga att det fungerade lite, för bättre känner jag mig ;) och för att inte min klassföreståndare ska bli helt galen så blir det skola imorgon. Jag är så sjukt less på att vara halvkrasslig helatiden, det försvinner liksom aldrig. Går bara upp och ner. Att vakna mitt i natten av ett värkande knä är ju inte heller att föredra.

Men nog om att gnälla om mina problem, jag ska kika runt efter lite tatueringar nu.
Jag är så himla sugen att göra en men jag hittar aldrig nått som jag verkligen gillar.
Jag tycker bara om hjärtan, jag skulle kunna tatuera små hjärtan på hela min kropp.
Haha så fult.

Tipsa mig lite då!!!

2010-11-30 @ 09:54:11 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: jossan

du kan skriva josefine och ett hjärta runt :D tänk så fint

2010-11-30 @ 15:33:33
Postat av: jossan

vi är lediga imorgon :)

2010-11-30 @ 15:42:07
URL: http://josefineedling.blogg.se/
Postat av: nn

Haha I will! ;)

Det va faktiskt jättegott! :D Du måste prova ^^

<3

2010-11-30 @ 19:56:36
URL: http://linnnsjoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0