Sofie Thörnqvist

Bara gilla läget

Mamma har nyligen köpt en crosstrainer som jag provade 20 minuter nyss. Hade faktiskt inte förväntat mig att det var så jobbigt som det var, ser ju så lätt ut på reklamen ;) Men den ska jag absolut försöka att använda mig av i vinter. Igår så var jag riktigt slapp och skippade träningen. Gjorde kladdkaka med Johan istället, ni hör ju hur de låter, höhö...men jag mådde inge vidare igår. Inte i morse heller för den delen..

Nu ska jag ladda om med en dusch, sen ska ett 30 tal barn få ta min sista energi för den här dagen. Undra vad vi ska hitta på idag, vem är rädd för svarteman kanske? Vi får väl se!

Ha det bra i Snöstormen allesammans..

2010-11-09 @ 15:29:02 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: j

soffan kör :D haha! det får låta lite roligt ;) <3

2010-11-10 @ 19:19:57
URL: http://jennytygesen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0