Sofie Thörnqvist

2 November

Det var en riktig mardröm att bli väckt innan klockan sex idag (på ett lov!!) av att mamma ringer och säger att jag måste komma hem för att passa Tilda för att hon är sjuk och alla andra i huset skulle iväg och jobba. Mitt morgonhumör är inte det bästa men jag kom iallafall hem tillslut, nu har jag precis vaknat för andra gången idag. Lite mildare den här gången ..
Dagens planer är att först åka till stallet till Puccini, senare idag ska jag följa med Lize (Puccinis ägare) till ulltuna för att hämta hennes andra häst, unghästen Liondo.
Hinner nog inte med mycket mer för ikväll är det dags barngympa igen, veckorna bara springer iväg. Undra vad vi ska hitta på för kul åt dom den här gången! Kan inte påstå att jag och Alexandra har så bra fantasi..

2010-11-02 @ 09:41:25 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0