Sofie Thörnqvist

yes

Åkte hem tidigare från skolan idag. Har inte sovit så bra så orkade verkligen inte vara där. Nu sitter jag hemma och har precis blivit klar med min handledarmanual, vilken lättnad! Nu är det inte så mycket mer uppgifter som ska in.
Från skolan fick ja även hem ett lass med cocosbollar, det första jag gjorde när jag kom hem var att öppna ett paket. Trots att jag inte äns tycker dom är så goda. Vi håller nämligen på och spar till våran klassresa nästa år, hurtiga klassen - javisst



Och föresten! Idag är det precis en månad tills jag fyller 18 år. UNDERBART! Det känns så nära men ändå så långt bort, tiden går verkligen sakta för mig just nu.

Imorgon är det en vecka tills Tommy tar studenten också, jag är så glad för hans skull även om jag önskar att saker och ting inte var som det är just nu. Får väl åka in till Uppsala nästa vecka och köpa en studentpresent, jag har ett töntigt förslag på lager, som vanligt. haha


2010-05-27 @ 14:12:49 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0