Sofie Thörnqvist

what can i do to make you love me?

Imorgon ska jag och Alexandra till gillinge för att göra halkbanan. Kommer nog bli jätte kul :) Ser fram emot det jätte mycket eftersom jag suttit hemma nästan hela dagen, mår inte så jätte bra. Men ska bli skönt att få det gjort med :) Innan dess har vi körlektion så vi ska ta sju bussen imorgon, usch :P
Snart är det bara en månad kvar tills jag fyller år...wiho

Och jag har ju bokat teori och uppkörningen! =D

2010-05-18 @ 19:23:27 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Robin

visst var gillinge grymt roligt? ;)

2010-05-21 @ 00:27:18
Postat av: Sofie

HUR KUL SOM HELST =D

2010-05-23 @ 19:09:43
URL: http://sofiethornqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0