Sofie Thörnqvist

söndag

Det blir nog inte lika fint väder idag som igår inte. Synd, jag vill ha massor av sol. Älskar det.
Idag ska jag iallafall ta tag i lite saker, fixa lite med bilen och plugga. Känns fel att jag säger att jag ska fixa med bilen för jag kan verkligen ingenting om bilar. Tur att det finns andra som är bättre på det ^^

Imorgon är det skola igen och nu är det verkligen bara plugg som gäller den sista tiden. Men snart är skiten över och det ska bli så skönt att få ha lite ledigt innan jag fyller 18. Vi ska ju bland annat till leksand ett gäng på midsommar.
Hur det blir återstår och se för tillfället ..

2010-05-23 @ 09:14:22 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0