Sofie Thörnqvist

nu försöker jag igen!

Som varje måndag nuförtiden var jag in till Uppsala för att köra idag. Vi hade inga lektioner i skolan så jag och Alexandra åkte in en timme tidigare än vanligt.
Vi satt i 2 timmar och gjorde körprov och sen körde vi en dubbellektion.
Det har blivit en riktig bil dag idag för efter det och 2 cheeseburgare senare var vi påväg till luthagen för att hämta MIN bil. MIN egna bil. Jag är så himla nöjd! (:

Så nu när jag har köpt bil är det bara körkortet som saknas, men det är faktisk inte så jätte långt kvar.
Men men ... nog om bilar för idag, avslutar med bild på min gulliga lilla bil. Haha..




2010-05-03 @ 22:08:05 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0