Sofie Thörnqvist

jag älskar dig

Den smärta som jag har i mig just nu går inte attt beskriva. Det är den smärta som i 2 års tid har varit min största rädsla. Trots denna smärta känns det som en dröm. Jag kan inte tänka mig en vardag utan dig. Du har gjort mig till den jag vill vara och du har alltid och kommer alltid betyda så grymt mycket för mig. Du är min bästa vän och den underbaraste pojkvän som finns. Jag önskar att jag kunde göra någonting för att få dina känslor som förr. Jag önskar jag kunde smitta av mig lite kärlek från mig själv. Jag bara önskar att du ändrar dig, men det känns långt härifrån. Jag vill inte ha ett slut på våran kärlek nu, jag klarar inte det! :(

Älskar dig Tommy <3



2010-05-13 @ 17:16:45 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: j

gumman :( <3<3

2010-05-13 @ 22:17:08
URL: http://jennytygesen.se
Postat av: jossan

jag är jätte ledsen gumman :( men du kommer klara det här. Jag kommer finnas här för dig varje dag, varje minut, precis när du vill. Vi får ta hand om varandra, du och jag nu! älskar dig så mycket <3<3

2010-05-14 @ 20:20:13
URL: http://josefineedling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0