Sofie Thörnqvist

ikea

Det var riktigt kämpigt att kliva upp ur sängen imorse, pinsamt jobbigt eftersom hjärtat var tvungen att kliva upp 2 timmar före mig. Jag var nog tröttare i vilket fall som helst..
Idag har jag inte hunnit med så mycket, åkte hem från skolan vid fyra efter att gjort ett prov. Hoppas det gick bra då! Snart ska jag ut och köra lite. Kul! Men det är bara kul för jag ska köra min bil, haha. Snart kommer det svida när man måste tanka och så med. Usch, tänkte tanka för första gången idag faktiskt. Min ekonomi kommer inte se så bra ut när jag fått körkort är en sak som är säkert...

Har inge direkta planer för i helgen heller! Tråkigt, men funderar på att dra med tommy på en tur till Uppsala på lördag iallafall. Det värsta är att jag skulle vilja kika på ikea en snabbis när man ändå är där men om jag säger det till honom kommer han väl ångra sig ;p

2010-05-06 @ 18:35:59 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0