Sofie Thörnqvist

bloggdesign

Satt för en stund sen och försökte fixa en ny design till Josefine, satt nästan en timme men tillslut lessna ja när inte saker och ting gick som det skulle. Ibland är det så himla enkelt och ibland går det inte alls. Den är inte klar men vi kom överens om att fortsätta någon annan dag. Nice..
Och nu för en minut fick jag för mig att jag skulle ta tag i min egen blogg. Kan ju inte stämma eftersom jag hatar att göra den fin på något konstigt vis. Det är därför den är såhär tråkigt : )

Men den får bli någon annan dag, en vacker dag och ingen jäkla regn dag. UH
Bara jag som vill ha sommar? ;)



2010-05-10 @ 19:46:12 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: jossan

vi får leka nån dag snart så får vi kirra klart allting på bloggen :) Den ser bra ut hittills iaf ;) Jag vill också ha sommar nu :D vi ska ha så himla kul då gumman :D <3<3

2010-05-10 @ 22:42:56
URL: http://josefineedling.blogg.se/
Postat av: Sofie

Självklart =D kan fixa lite ikväll med! Den här sommaren kommer bli super! Då ska vi festa ;D <3<3<3

2010-05-11 @ 19:30:08
URL: http://sofiethornqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0