Sofie Thörnqvist

rubrik

Tänkte att det är dags att skriva någonting positivt :)

Idag har jag varit på förflyttningsteknik på Åskarbygården, var väl helt ok men eftersom det inte var så länge sedan vi gick på en sådan så kändes det ändå som man kunde det mesta. Inte för jag alltid brukar använda mig av det, men det ska väl ändras på.
Efter det drog jag hem till Ida, min för nuvarande psykolog (har ett par stycken till). Pratade lite problem, medans hon satt och klistrade ihop ett födelsedagskort till Robin som fyllde 20 idag! Grattis till honom!
Så senare kom Robin och hämtade oss, fick skjuts hem och åt lite. Sen gick jag snabbt över till dom igen (sällskapssjuk) och det trappade in andra lite senare. Vi planerade för midsommar, hoppas verkligen att det inte blir en plågsam helg. Men det är 9 mot 1 och jag tror jag följer med ändå :)

Nu helt plötsligt kom jag på mig själv, undra hur många som läser detta känner mig. Det kan vara väldigt lätt att missuppfatta det annars kan jag tänka mig. Haha, jag är bara för trött just nu! Natti <3

2010-06-09 @ 23:51:38 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0