Sofie Thörnqvist

min hjärna är full

Mitt huvud har inte plats för mer information som har med bilkörning att göra känner jag. Det är så mycket som man ska veta och hur mycket jag än försöker går de inte! Försöker kompensera med lite teori nu ikväll eftersom körningen idag var katastrof. Jag är så himla nervös inför uppkörningen och det vart ju inte bättre idag när vi skulle "tillämpa körningen". Jag pratar på och frågar som vanligt men får liksom inget svar, haha jobbigt läge. Jag är uppväxt i Uppsala ändå så kör jag fel när vi ska till ikea, ikea av alla ställen också. Att jag ska vara nervös nu är galet, är ändå ett tag kvar.

När allt det här är över ska jag bjuda hela världen på glass.
Det kommer vara den bästa dagen i mitt liv, helt klart!


2010-06-22 @ 23:29:54 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0