Sofie Thörnqvist

midsommar snart!

Mina midsommarplaner är helt ändrade, från att hyra stuga i leksand så blir jag hemma. Ja försöker dra ihop någonting här hemma hos mig och jag hoppas det blir najs! Dagen efter blir det väl lövsta eller krogen, för inte tänker jag vara hemma vid 12 slaget iallafall! :D haha jag måste erkänna att ja är bara nervös för min uppkörning. Det är därför jag får ont i magen bara jag tänker på att jag ska fylla år. Jag känner mig så oförberedd trots jag egentligen inte är det. Jag har till och med räknat med att kugga uppkörningen, så illa är det.

Men jag har ju iallafall min fina lilla röda bil som står redo här hemma.
Redo för tusentals mil tillsammans! ;)

2010-06-22 @ 00:10:41 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0