Sofie Thörnqvist

fear of loneliness

Denna dag har varit riktigt lång! Började med att jag tvingade med min söta syster att följa med in till stan eftersom jag hade körlektion. Innan dess hade jag tvingat henne att sova med mig eftersom jag HATAR att sova själv nuförtiden. Stackars unge, hon fick iallafall glass...som plåster på såret!
Körlektionen var ungefär lika tråkig som det varit de senaste tio gångerna - jag börjar lessna nu, vill bara ha det där j'vla körkortet nu :D

Kvällen har jag spenerat med mina nya föräldrar (Ida och Robin). Jag är så glad att dom finns! :)

Och på tal om ingenting har jag kommit på mig själv hur bitter jag har varit den senaste tiden. Inte bara bitter utan gammal och tråkig.

Idag när Sandra och jag cyklade hem från kyrkbyn så cyklade hon så där vingligt breve (cykla mellan linjerna som är på vägen). Jag hajade till direkt och blir skit sur när jag sen säger åt henne att sluta för det kan vara farligt.

Vadå farligt? Vilken tråkmåns jag blitt, det måste bort!






2010-06-17 @ 00:49:14 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: jossan

fram med smilet :) vi har sommarlov och snart är vi 18 ! bara njut av livet unge.. <3

2010-06-17 @ 11:00:52
URL: http://josefineedling.blogg.se/
Postat av: Sofie

En och en halv vecka kvar bara, sen börjat mitt liv =D <3

2010-06-17 @ 18:29:06
URL: http://sofiethornqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0