Sofie Thörnqvist

Första dagen!

Första dagen på jobbet avklarad! Det är 2 veckors feriepraktik på åskarbygården som gäller (kan väl säga att jag tog det mest för nästan alla vänner ändå jobbar, ska vara vikarie där i slutet av sommaren med) Det är ganska precis så tråkigt som jag förväntat mig, men va gör man inte för lite pengar :)


Nu ska jag köra iväg syrran till djupa skogarna, eveliina fyller nämligen imorgon!





Det känns fortfarande, hur mycket jag än försöker kommer du alltid finnas där.


2010-07-05 @ 19:53:02 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: j

ja det är helt värdelöst att jobba ! haha

2010-07-06 @ 18:03:49
URL: http://jennytygesen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0