Sofie Thörnqvist

Så kul man kan ha

Jag har verkligen ingenting att skriva om här i bloggen känns det som. Jag är jätte tråkig, men tänkte iallafall dra till med en sån här lista IGEN. Har man någonting att göra ett tag ;) haha.

Namn: Sofie Ida Thörnqvist

Piercingar: Öronen och naveln.

Tatueringar: Japp en, ett hjärta på handleden. Väldigt enkelt, endel brukar fråga om jag har ritat med törspenna.

Hårfärg: Just nu vet jag inte vad jag ska kalla det. Ljusbrunt med slingor? Det skiftar så konstigt.

Fräknar: Nejdu

Kär? Ja..!

Önskar du att du bodde någon annanstans? Jo jag är väldigt less på den här hålan. Stockholm kanske :)

Tycker du att du är attraktiv? nej

Dricker du? kan hända

Röker du? nej

Vilket schampo använder du? Olika men just nu TRESemme.

Vilken parfym använder du? Christina Aguilera - By night.

Vad är du rädd för? Bli ensam

Gillar du att tvätta? Nej

Gillar du berg- och dalbanor? JA :)

Senaste…

Filmen du hyrde? Slumdog millionaire

Filmen du köpte? Kommer inte ihåg, var för länge sedan.

Låten du hörde: Do you remember - Jay Sean

Låten du laddade ner? vet ej

Personen du ringde? Mor min!

Personen som ringde dig? Mamma där med, hehe.

TV-program du såg? Du är vad du äter.

Favorit…

Låt: många olika

Sak att göra: Träffa vänner och pojkvännen.

Sport: Eh, Ridning?

Dryck: vatten

Kläder: mjukiskläderna, ja!

Film: vet inte

Serie: desperata hemmafruar.

 

Har du någonsin…

Gråtit över en pojke? Oh ja.

Gråtit över en flicka? ja, men det beror väl på om vad?

Ljugit för någon? ja..

Varit i slagsmål? Nej

Blivit arresterad? Nej

Träffat någon från internet IRL? Haha ja, FÖRR.

Antal…

Gånger du varit kär? 3-4 gånger

Gånger ditt hjärta brustit? En gång men det var inte äns på riktigt, kan inte äns tänka på hur ont det gör :S

Hjärtan brustet på grund av dig? Ne

Tjejer du kysst? vet inte direkt.

Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Ja en del, men vi är inte alls lika tajta som förr.

Gånger ditt namn varit med i tidningen? ingen gång tror ja..

Senaste…

Boken du läste? new moon

Personen du fick e-mail av? någe reklam

Personen du fick brev av? Wilhelmina

Personen du fick sms av? Joachim

Saken du köpte? En mango, gräddfil och dipp.

Vad har du gjort idag? slappat hela dagen med T

Brukar du svära mycket? ja utan att jag tänker på det.

När stiger du upp på morgonen? Vanligtvis runt 7, alltså när det är skola.

Vad har du på dig? mjukisbyxor, t-shirt och raggsockor!

Vad ska du göra ikväll? Städa lite på rummet och plugga.

Vad är du allergisk mot? inget va jag vet än..

Var har du ont? Ingenstans

Använder du hårspray? sällan

Kan du stå på händer? nope

Håkan Hellström eller The Ark? Håkan Hellström

Salt eller socker? socker

Gillar du ketchup? jorå

Är du glad nu? Ja :)

Var du glad igår? jao

Kan du sjunga? NEJ

Spaghetti eller makaroner? makaroner

Land du vill besöka? Många, just nu vill jag till thailand :D

2010-01-06 @ 20:03:56 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0