Sofie Thörnqvist

ZzzzZzzz

Sammanfattning år 2009


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
sprang tjejmilen



2. Höll du några av dina nyårslöften?

hade inga



3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

fick precis reda på att jag har fått tvillingkusiner :)



4. Dog någon som stod dig nära?

nej tack och lov



5. Vilka länder besökte du?

Turkiet



6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?

det är dags att börja träna på riktigt



7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?

Datum är inte min starka sida men Turkiet resan med min underbara pojkvän ligger varmt om hjärtat.



8. Vad var din största framgång 2009?

ingen aning



9. Största misstaget?

Att inte leva i nutid och låta framtiden bli som den blir.



10. Har du varit sjuk eller skadat dig?

Efter kanske 5 år var det min tur att bli magsjuk det här året. Det värsta jag vet, usch.



11. Bästa köpet?

Min bärbara och min Nikon..



12. Vad spenderade du mest pengar på?

typ...mat?



13. Gjorde någonting dig riktigt glad?

Det var nog en hel del saker :)



14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?

Ingen speciell, någon uttjatad partylåt kanske



15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

till och från, men det har varit ett tufft år.



16. Vad önskar du att du gjort mer?
träffat mina vänner (speciellt dom som jag tappat kontakten med)


17. Vad önskar du att du gjort mindre?

jag har gjort massvis med onödiga saker, saker som jag fortfarande ångrar



18. Hur tillbringade du julen?

Hemma hos mormor med släkten



19. Blev du kär i år?

Jag har varit hur kär som helst i 2 år snart, det tar aldrig slut...<3



20. Hur många one night stands?

0



21. Favoritprogram på TV?

desperate housewifes



22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?

haha ja, säkert



23. Bästa boken du läste i år?

twilight



24. Största musikaliska upptäckten?

näh



25. Något du önskade dig och fick

vet faktiskt inte



26. Något du önskade dig men inte fick?

kommer inte ihåg just nu



27. Årets bästa film?

twilight



28. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?

Jag solade och badade i rullsand å bara njöt med trevligt sällskap



29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?

Ja självklart men nu ska vi inte tänka så...!



30. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
oj, jätte tråkig och slapp..



31. Vad fick dig att må bra?

tommy, tommy...tommmy :)



32. Vilken kändis var du mest sugen på?

ingen va jag vet



33. Vem saknade du?

Malin helt klart



34. De bästa nya människorna du träffade?
Hahah vet inte. Jag måste erkänna att jag är alldeles för trött för att minnas någonting just nu känns det som...blir nog sängen istället! Godnatt :)

2010-01-04 @ 01:31:29 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0