Sofie Thörnqvist

skola imorgon!

Igår träffade jag Malin som jag inte har träffat på hur lång tid som helst. Vi åt pizza på brorsans och när vi var så mätta så vi knappt kunde gå gick vi till hemköp och köpte glass. Att det var -24 brydde vi oss inte så mycket i. Fick stå och vänta på en försenad buss och det var inte de roligaste. Frös hela kvällen sen när jag kom hem!
Tycker det räcker med 5-10 minus grader, det är väl riktigt varmt mot den här kylan som vi har nu.

Imorgon är det skola igen och det känns ganska skönt, en dag kommer jag nog gilla iallafall. Nu ska jag vänta på att min nörd till pojkvän ska ringa mig eftersom han spelar. Åker nog dit senare :)



2010-01-11 @ 11:45:40 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0