Sofie Thörnqvist

tisdag

Fick för lite sömn i natt vilket ledde till att jag tog sovmorgon till 12,
det behövdes verkligen men jag fattar inte riktigt varför jag behöver så jäkla mycket sömn!
Jag gör inte allt för mycket ansträngade om dagarna om man säger så, haha.
Väl i skolan gjorde jag prov, sen åkte jag och Josefine hem till Johan. Där slingade jag hennes hår...hoppas det blev bra :)

Nu sitter jag hemma mätt efter all thaimat som jag tryckt i mig.
En semla väntar mig i kylen med! Blir belöning om jag lyckas plugga lite nu, ligger LITE efter om man säger så. Jippie, älska skolan! =D

1,5 vecka kvar tills jag åker till norge nu :I


2010-02-16 @ 17:47:37 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: jossan

det blev jätte bra gumman :) <3<3

2010-02-16 @ 22:05:43
URL: http://josefineedling.blogg.se/
Postat av: mimmi

hahahahah! men juste. jag vet inte vad jag höll på med då xd

2010-02-17 @ 17:12:07
URL: http://djungelmimmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0