Sofie Thörnqvist

temadag

Imorgon har vi temadag i skolan så det känns inte så jätte kul att åka dit, i och för sig brukar det inte göra det annars heller men men. De jag hört är att det ska handla om är hjältar och hjältinnor, hörde något om en giraff också? Haha. Men nu när jag tänker efter låter det mer som att den som sa det drev med mig. Idag så knäppte vi kort till vår "årsbok" också. Det är någonting nytt som de har kommit på och jag är lite skeptisk. Vi får se hur den blir/om det äns blir någon. Vad ska de skriva för att få ihop en hel bok? ;o

Nu ska jag försöka sova så jag kommer upp imorgon, morgontrött som jag är!
Gonatt <3



2010-02-17 @ 23:27:02 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0