Sofie Thörnqvist

norge

Har varken haft tid eller lust att skriva någonting här trots att jag faktiskt befinner mig i norge just nu.
Resan gick jätte bra! Jobbigt att vi fick vänta i 4 timmar när vi skulle från Oslo till Stavanger bara.
Måste bara säga att det är SJUKT JOBBIGT att jag inte äns förstår hälften av va de norska säger men de förstår allt jag säger! Jag säger va minst 3 gånger per mening.
Man känner ändå att det går lättare och lättare att förstå, hoppas det fortsätter så med :) För i morse när jag vaknade så kändes det som allt från gårdagen var raderat.

Ska försöka sova lite nu eftersom vi ska upp tidigt till skolan imorgon...på tisdag börjar praktiken och jag hoppas jag kommer till ett bra ställe. Annars blir det 2 jobbiga veckor....





2010-02-28 @ 23:33:03 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0