Sofie Thörnqvist

fredag imorgon! =D

Denna dag har varit väldigt lugn. Kom hem ganska tidigt från skolan, väl hemma färgade jag systers hår...nu är hon rödbrun i skallen :) mycket fint! Efter det tog jag en springtur, första gången i år! haha pinsamt med tanke på att all kondis jag fick förra året när jag sprang till tjejmilen som nu är helt borta (okej inte för att det var så mycket som det lät). Men iallfall, nu är det bara börja om från början igen och det var inte så kul när det snöade och blåste ute. Men annars så :)
Nu på kvällningen har jag pluggat lite, som vanligt. Ändå så kommer man ingenstans, har en hel lista som måste göras innan jag åker till norge...
Allting är som vanligt med andra ord ;)

/ negativa sofie






2010-02-18 @ 20:50:47 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0