Sofie Thörnqvist

en fredag

Idag så körde jag i Gävle med Josefine och Matte! Vi hade kul, det gick väl sådär för mig...
Sten anklagade mig för att vara rasist, pensionärs hatare och sånna saker vilket slutade med att han också tyckte jag körde i för mycket gupp (snöhögar) och då tyckte han att jag skulle vara försiktig om hans sköra skelett.
Haha, en del vet nog precis vad jag pratar om! :) Lite rolig är han iallafall...

Efter skolan tog jag och Tommy bussen till stan så nu sitter vi här hemma i Uppsala. Har slappat hela kvällen, hur skönt som helst! Bara tv som gäller...och nu ska vi kolla på prisonbreak........! :D



2010-02-12 @ 22:49:26 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0