Sofie Thörnqvist

Think twice

Jag klarar inte av att folk förändras, och då menar jag till någonting dåligt som dom är för stolta och dumma över att kunna upptäcka själv. Människor som lever i någon slags bubbla och tror de är så jäkla bra. De skiter i andras känslor och bryr sig mer om statusen som dom tror sig ha. De verkar som en del människor njuter av att såra andra och jag har bara lust att spy på dem..

Det är bara killar som jag pratar om, förlåt för jag är så jävla bitter. Men de är ju sant.

2010-12-06 @ 18:21:24 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: ruligt

borde ju nästan skämmas över de där inlägget. helt jävla otroligt att du hoppas på killar på detta viset också gör tjejer precis samma saker och tror att dom är nått! hej.

2010-12-10 @ 16:53:49
Postat av: Sofie

Att det var ett påhopp mot ALLA killar trodde jag man kunde utesluta, alla människor är olika lilla du. Någonting du förhoppningsvis redan visste om. Och självklart kan tjejer också! Ingenting jag sagt emot..? Ingen tvingar dig att läsa detta så jag tycker det är du som borde skämmas som kommenterar "anonymt"...

2010-12-10 @ 21:06:30
URL: http://sofiethornqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0