Sofie Thörnqvist

Underbara helg

Igår var det äntligen fredag och efter en jobbig skoldag hängde jag med Ida och Henke till Uppsala för lite shopping och sushi! =) Jag köpte mig ett par skor i lite panik eftersom jag knatat runt i mina converse hela vintern, ingen ordning. Vi avslutade kvällen med att handla på Willys, köpte på mig massa gott och åkte därefter mot Tierp. Hämtade bilen i Tierp och begav mig mot Johan som var sjukling.

Slocknade väldigt tidigt framför tvn och trots mina 12 timmars sömn? så ser jag fram emot en lugn dag idag med, ska bli så jäkla skönt. Snart är lovet här med!
Plugga in i det sista som gäller nu och senare ska ja träffa Josefine, ha en trevlig lördag! :)

2010-12-18 @ 13:05:41 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0