Sofie Thörnqvist

Obduktion

Jag skrev aldrig någonting hur det gick på obduktionen igår. Det gick väl helt okej! vi alla i klassen klarade oss från att svimma eller spy iaf. Var bara lite tårögd som mest och det var när dom skar snittet från halsen till buken. Samtidigt som det var väldigt spännande och intressant så var det hemskt. Jag hade väldigt svårt för doften, det var väl den som gjorde det verkligt. För annars så tyckte jag inte att det var så overkligt, det kändes inte som att det var en riktig människa som låg där utan snarare en docka.
Vi fick till och med känna på organen, och det trodde jag faktiskt inte..

Nu kikade jag på klockan och insåg att jag har väldigt bråttom, ska nämligen hinna ducha innan det är dags för sista barngympan. Vi ska fika och ha det mys, kommer sakna småttingarna! =)

2010-12-07 @ 15:45:21 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0