Sofie Thörnqvist

Ledighet!

Helt fullproppad dag som bestod av:

-Sista skoldagen som avslutades med två prov.

-Några timmar med UF företaget, fixa klart affärsplan och göra armband.

-Jobba ett kvällspass med min första dag som medicindelegerad (helt själv, panik!)



Olyckansdag litegranna, bla. så körde jag med min bakdörr helt öppen ett bra tag utan att märka det (skyller lite på Ida) och tidigare på dagen fick jag även känna på hur halt det var ute. jag har även gjort allt för att få en dement tant att ta sin medicin, men inte fan lyckades ja hur ja än försökte. Stress på jobbet till tusen och jag är fortfarande så uppe i varv att ja inte kan sova ännu.

Men tänker faktisk försöka nu igen, godnatt! :)


2010-12-21 @ 01:15:00 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0