Sofie Thörnqvist

♥ Dag 2 – Min första kärlek.

Tommy heter min första riktiga kärlek som förmodligen alla redan vet...?
Vi träffade varandra på en fest hemma hos Carro och en vecka därefter så gick vi på bio och efter de så vart det som det blev! =)

Tommy och jag har gjort väldigt mycket tillsammans bla. åkt utomlands, så jag har väldigt många och fina minnen ihop med honom. Vi var tillsammans i över två år och jag tillbringade väldigt mycket tid hemma hos honom och kom nära hans familj. Det är underbart att ha en pojkvän som man verkligen känner att det är ens bästa vän och att det är någon som man kan lita på, prata om allting med! det var någonting som Tommy hade och som jag gillade.

Idag har vi ingen kontakt med varandra, och är det någonting som jag inte tyckte var bra med vårat förhållande så är det hur det avslutades. Men jag vet att Tommy är härlig kille än i dag, och han har lärt mig mycket! :)





2010-12-12 @ 19:14:25 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0