Sofie Thörnqvist

♥ Dag 1 – Presentera mig själv.

Som förmodligen alla som läser redan vet så är mitt namn Sofie Thörnqvist, jag är 18 år och går sista året på Högbergsskolan i Tierp (omvårdnadsprogrammet). Jag har en helsyster som heter Sandra, hon betyder väldigt mycket för mig trots att hon är ganska fjortis för tillfället. (går knappt att prata med) Sen har jag två halvsyskon, en på mammas sida, Thilda och en på pappas sida, Simone.

Jag bor i en liten by utanför Tierp som heter Munga. Trivs ganska bra för tillfället men ser fram emot att flytta till en större stad i framtiden. Jag har bott här i 7 år och kommer egentligen från Uppsala där min pappa fortfarande bor kvar.

På min övriga tid som inte går till skola, jobb osv. umgås jag med mina underbara vänner, är i stallet och tränar body pump. Va mer kan man säga? Tog körkortet en dag efter min födelsedag vilket var en STOR befrielse, att äntligen kunna ta sig vart man vill, när man vill!

Det var väl en lite ytlig presentation av mig :)




2010-12-11 @ 15:00:00 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0