Sofie Thörnqvist

tråkiga vardag

Är hemma nu efter en jobbdag, endel pass är bara för tråkiga. Som idag, fint väder ute och allt. Jag jobbade mellan 10-18 Blev inte mycket sol för mig alltså. Ska tydligen vara regn och åska resten av veckan med enligt tidningen, som lyckat då! Vi som ska till grönalund på lördag, jag hoppas det inte stämmer.

Imorgon ska jag till Make up store, fick ett presentkort där när jag fyllde. Väldigt bra present :) Har bara hört bra om dom också så jag hoppas de blir kul! Om inte annat så vet jag att deras produkter är kanoners...

Nu blir det kaffe sen åker jag, vägrar sova själv inatt igen. (:
2010-08-11 @ 19:42:59 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0