Sofie Thörnqvist

Puccini

Det var väldans skönt med sovmorgon i morse kan ja säga! :) Är hemma nu efter några timmar i stallet hos söta Puccini. Vi tog en lång ridtur i skogen och det var perfekt väder, riktigt härligt!
Just nu väntar jag på mat och efter maten ska jag ta mig hem till Alexandra för att slinga hennes hår och planera lite...det börjar ju närma sig! :)

och föresten, min underbara träningsvärk från igår är inte att leka med, armarna - smärta. Trots mina låga vikter så verkar det inte gå att komma ifrån det, otränade Sofie..inte skönt alls. Tror jag har sluppit att sträckt någon muskel iaf, annars brukar de vara standard.

Ha en bra dag tisdag!

2010-08-31 @ 16:03:36 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0