Sofie Thörnqvist

måndag igen då!

Helgen gick lika fort som vanligt och redan nu börjar jag längta tills nästa helg. Även om jag till och med ska vara barnvakt då, trökigt. Men är så illa tvungen att deala lite när det gäller min bil. Peter fixar handbromsen - Jag är barnvakt. Jag säger då inte nej iaf! =)
Slutade vid lunch idag, det börjar bli en vana men dom här slappa dagarna (ledig imorgon till och med!!!). Kommer bli jobbigt när vi får vårat nya schema...

Nu ska jag försöka fixa och dona lite innan jag drar iväg och tränar. Bodypump som gäller! :) Häärligt, jag kommer förmodligen inte kunna gå imorgon dock...men de ska väl kännas att man har tränat.



2010-08-30 @ 15:13:52 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0