Sofie Thörnqvist

Det goda har sina biverkningar

Det står chockladmuffins står inne i ugnen för tillfället, och det är faktiskt ingenting posetivt. Det var ju denna vecka som jag skulle försöka få lite rutiner och sluta äta massa sött och flott. Men jag kan inte, det går inte. Socker och jag har tydligen en relation som inte går att avsluta hur som helst, om vi inte får träffas så blir det motsatt effekt - blir helt galen i det istället. Men jag ska dra ner på det, skjuter upp det lite fint till nästa vecka för då ska ja börja träna igen med. Är taggad som bara den, ska bli jätte kul! :D

Nu tänkte jag ta tag i det här med årsboken som jag skulle fixat innan sommarlovet (jag borde verkligen skämmas...och det gör jag). Typiskt mig att ta ansvar för massor men slarva.







2010-08-24 @ 19:21:54 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: j

tack! :D

2010-08-24 @ 21:02:19
URL: http://jennytygesen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0