Sofie Thörnqvist

vattenmelon

Jag har säkert fått i mig 1 kilo vatten melon, det bästa som finns! Magen gillar det inte lika mycket som mina smaklökar dock, ont!

så nu vet ni vad jag önskar mig i 18 års present

Nu ska jag fortsätta plugga, vi har faktiskt valt inriktning nu. Jag valde sjukvård, mina planer ser lite annorlunda ut nu än för 1 år sen om man säger så. Då var det behandligsassistent som stod på listan, men eftersom man ofta måsta vara över 25 för att arbeta med unga killar med problem så känns det lite som att den iden slocknade lite. Jag tänker väl inte vänta tills jag fyller 25 för att kunna få ett arbeta med det jag vill. Då kan jag lika gärna satsa på det senare :)

2010-04-21 @ 20:01:21 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0