Sofie Thörnqvist

söndag

Idag är en sån där värdelös söndag som man önskar man bara hade sovit förbi. Massa bråk och onödiga saker. Men tur som är så brukar det mesta lösa sig och det hoppas jag även att det här gör! :)

Sitter iallafall hemma nu, har försökt plugga lite men mitt huvud vill inte. Och när jag tänkte att jag iallafall kunde öva lite på ett körprov slutade det med att internetsidan hängde sig efter att jag gjort hälften av frågorna, jippie...
Sandra påminnde mig att det var ballar av stål idag och det är väl kanske det ända som kan få mig på bättre humör idag! Jag har så tråkig och sämst humor så att det är synd om mig :)

Körning imorgon med, börjar känna mig lite pressad. Tiden går ju så fort!!
Snart är jag 18 år, fan va härligt! :D

2010-04-18 @ 20:34:11 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0