Sofie Thörnqvist

härliga lov

Det är härligt med lov, mindre härligt är att jag har en väldigt stor hög med plugg som måste göras. Var över en månad sen jag gick i skolan så det värsta är att jag har glömt bort alla uppgifter med. Men en tur till norge var det helt klart värt. Saknar min norska brudar! Jag och Alexandra ska förhoppningsvis kunna åka dit i sommar. Det skulle vara kul att ta bilen, men då är det nog bäst att båda har körkort. Jobbigt att köra annars kan ja tänka mig ;p

Men iallfall så kommer Josefine hit idag, det är inte varje dag! Jag ska slinga hennes hår. Hoppas det blir bra ;)
Var precis till tierp och köpte morötter och dipp som vi kan knapra på också! hehe


2010-04-05 @ 14:10:44 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0