Sofie Thörnqvist

seg dag, jag klagar!

Snacka om seg dag, och inte för att tiden går sakta eller så utan jag tycker bara alla dagar är så sega nuförtin!
Jag rör ingenting på mig, jag vet att det är mycket därför. Jag känner mig as tjock för jag bara äter helatiden.
Har fan inte tid att träna längre, man kommer liksom hem.
Duchar, äter och sen pluggar man större delen av kvällen. Och man får ju inte missa Idol.

Mitt liv är verkligen sjukt värdelöst just nu, skolan tar jätte mycket tid och då är jag inte äns en sån person som pluggar mycket innan ett prov exempelvis. Jag är jämt trött, känner mig sjuk fast jag inte är det..
Usch jag längtar verkligen tills skolan är över, men ändå inte? Är det verkligen så här det ska vara.
Tur att jag har Tommy ändå, annars skulle mitt liv vara helt dött istället ..

Och imorgon är det skolfoto, tvivlar på att jag kommer vara med ... men man vet ju aldrig jag kanske chockar er.




(spex?) foto i 9an, haha fattar inte varför jag har brillerna på mig..
2009-09-15 @ 19:18:27 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0