Sofie Thörnqvist

030909

Ny duschad och klar! finns inge bättre...
Ikväll ska jag bara ta det lungt, kolla på tv och sen fortsätta läsa "när jag hör din röst", den andra twilight boken.
Förmodligen kommer jag sitta här och häcka med.

Det är ett väldigt snack om svininfluensan just nu, eller det har varit det länge men vi har pratat om det mycket i skolan just nu med tanke på att många är sjuka.
Och idag berättade Jennifer att det är en i Söderfors som har blivit smittad och nu känns det faktiskt väldigt läskigt.
Förr har jag inte brytt mig alls om den och jag var inte äns säker på om jag skulle vaccinera mig.
Jag tyckte det var töntigt med svininfluensan för den inte är större än någon annan influensa.
Men nu vet jag inte alls längre, man vet så lite om den. Man hör mest hur många som har blivit smittade och hur många som har dött utav det runt om i världen.

Det värsta som jag tycker är att de är en luftburen smitta, så handsprit har väl ingen större effekt..




2009-09-03 @ 19:18:49 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0